fredag 24 augusti 2012

Underbara Fredag !!

Så ja vakna kl 7 det var ju inte bra snooze knappe är ju ett dum sak men sova 3 min extra X 10 är så gött men inte när man vaknar och upptäcker vad klockan egentligen är på med kläderna sparka upp Joel tack gode gud att Zack sköter sig själv svälja kaffe borsta tänderna fan hinner inte cykla och måste ta bilen vilket är ju lite pinsamt bor ju otäckt nära jobbet måste börja skärpa mig och det är NU !!!!!!
Började dagen på sjukhus sen vidare till infattnig och var där tills dagen var slut som jag har längtat tills klockan blev 15:45 vilken dag massor att göra och nu skall jag bara ta det lugnt göra så lite som möjligt , Trädgårds fest imorgon hoppas på bra väder skall inte dricka lika mycket som förra året Åsa & jag delade på en bag n box det tog mig en halv timme att gå hem och jag bor bara en gata ifrån mitt men vi hade så trevligt men inte lika trevligt dagen efter ..

Min Lars jag saknar dig så älskar dig mer än ord kan beskrivas din för alltid Delicia

Inga kommentarer: