torsdag 16 augusti 2012

det händer saker !!

Fy som jag har varit kass vet inte om jag nu tillåter mig själv att känna nu och tillåter mig själv att vara sjuk det fanns inte tid för sånt när Lars var sjuk för då var mina krämpor inget emot att kämpa varje sekund av din dag att andas jag vet inte jag är ingen psykolog eller kanske jag är hahahahaha!! Min vän Silvia har börjat renskriva min blogg vilket jobb stakars kvinna finns inte mycket punkter tömde oftast min ångest rätt ut och då fanns det ingen stopp hon har även kontaktat en nyhets kanal om mig och vår kamp om att andas vi får ju se vart detta nu slutar lite häftigt kan jag tycka , först Expressen och nu kanske tv ja känns lite som mitt kall detta är en passion som har blivit placerade i mina händer innan Lars kom på listan var det en tanke som fanns men lång bort och se alla dessa fina patienter efter sina operationer spela kort med min son bara veckor efter var vackert och gud vad jag längtade efter även min Lars skulle sitta och spela kort efter sin transplatation minns att man längtade så att vi skulle få komma över till Transplantations centrum tyvärr tog vår resa slut på TIVA men han kämpade tappert min hjälte och nu skall jag föra vår kamp vidare så att alla ser hur viktigt det är att bara skriva under sina kort man behöver inte sina organ i himlen och det finns ingen finare  gåva att få det kan jag lätt säga . Lyckan i Lars ögon när läkaren säger vi har organ till dig kommer jag bära med mig resten av mitt liv han hade hopp innan han rullades in på op det var det absolut viktigaste ..

Innan i sommar kontaktade jag Socialstyrelsen vill ha lite reklam om donation så att jag kunde sprida på annat sätt än blogg och facebook och via min stora mun och nu tackar jag så för de respons jag har fått

Hej min vackra man i himlen jag kan inte fatta att det snart är 2 år sen du lämnade vårt hus i en ambulans och ett par timmar senare fick du en dödsdom jag är så ledsen att de miss skötte dig så på våra närmsta sjukhus och är så glad att Sahlgrenska gjorde att att rädda dig önskar att hela detta slutade annorlunda älskar dig så puss & kram din Delicia

Tack Socialstyrelsen !!

Inga kommentarer: