måndag 27 augusti 2012

Måndag !




Vaknade som vanligt för sent galet trött fattar inte vad det är somnade inte så sent igår kväll seg dag känns som om jag blir på dåligt humör så fort jag kommer till jobbet dessa sista dagar fattar inte vad det är känner att jag inte pallar att jobba på mina siffror är inte vad de har varit och kommer nog aldrig mer att bli ja nu måste jag kolla efter nya jobb varje dag det måste finnas något där ute ....

Hej min Lars lite dämpad idag är jag saknar dig fick köra till banken på min middag fick tillbaka din skatt förra veckan det är jag glad för måste få in lite pengar på spar kontot älskar dig min Lars önskar att du inte behövde dö mitt liv är så ensamt utan dig i den puss & kram din D

Hjärta nov 2010 hoppas att du mår bra blir lite orolig när jag inte hör ifrån dig <3
A med Alfa 1  kärlek & ljus till dig hoppas att dina nya lungor kommer snart <3

Inga kommentarer: