lördag 25 augusti 2012

Mixess Trädgårds fest !!


Varför är det så att när det är helg och man vill bara SOVA ja
då vaknar man kl 6 och på vardagar försover jag mig hela veckan
lite galet kan jag tycka .....

Dax igen fest ikväll hoppas på bra väder borde nu städa mitt skitiga hus men jag har för tillfälligt latmasken i min kropp men jag måste röja lite i alla fall för snart är det Måndag jobba en hel vecka sen nästa helg är det Lady GaGa och det skall bli vrål trevligt .Jag har inte så mycket att säga idag mest trött och sliten och vill ingenting men jag vet att det blir trevligt så fort man kommer iväg fortfarande måste jag tvinga mig själv att ut på trevlig heter. men jag fick lite energi ifrån någonstans och städade
toaletten skurade golvet i köket men nu ligger jag och drar till ett par avsnitt In Treatment innan jag kör till maxi för att inhandla kattmat
och annat gott .

Love you my love what more can I say <3

Inga kommentarer: