tisdag 14 augusti 2012

Otroligt ont i halsen !!

Jag kände så där plötsligt igår kväll att det gjorde ont att svälja dricka lite vatten bruka gå om nej allt annat i mina skåpet provades oxå under natten hittade en skvätt dunder spray ifrån USA som bedövar allt men bara en stund vakande vid fem skrev ett sms jag kan minsann inte till jobbet idag lite typiskt har ju justa haft semester sovit hela dagen till nu i princip fortfarande skrövlig men skall nog ta mig till jobbet imorgon måste ju ha en ordentlig löne lapp kompade en del innan semestern pga så lite att göra det märktes en del på förra lönen . Våra Nickelback biljetter har blivit flyttade ifrån Hovet till Globen det var ju tur att jag kolade de måste skicka in biljetterna så att vi kan få likvärdiga platser i Globen snart e det dax för både Lady Gaga & Nickelback som avslutar våra konserter för iår och nu gäller det att spara tills nästa år där Coldplay är först på listan hoppas att de dyker upp i Sverige , nu  dusch sen till Netto köpa jos och hoppas att jag är piggare imorgon.

Hej min man drömde om dig i morse min telefon och min plånbok hade blivit stulna och fast du var levande i drömmen så var jag så ledsen för alla bilderna jag har på dig var borta saknar dig min fina din Delicia

Inga kommentarer: