onsdag 29 augusti 2012

Härligt galen dag !!

Just när jag skulle cykla till jobbet fick jag mag knipp XL in igen var nog ärtsoppan som busade sen igår kväll kom lite sent till jobbet men men som det kan bli .Jag har bubblat av lycka hela dagen en blogg / facebook vän fick reda på igår kväll att det fanns ett par lungor till henne och idag på morgonen bestämt op  minns den underbara härliga känslorna jag var så lycklig över att organen hade hittat till Göteborg så att rädslan fanns inte i min kropp förrän jag såg Lars efter op kopplad till ännu fler maskiner för att överleva . Men allt kommer att gå bra med min vän hon kommer att klara detta galant ........
Jobba på livs plocka , packa ,plocka , packa i ett det tog aldrig slut och övertid blev det oxå nästan en och en halv timme lagom trött ät jag nu och snälla Hannah lagar kvällsmat härligt för jag är minsann hungrig . 

Hej min fina ängel så synd att du inte fixade detta men du kom försent på listan och de gjorde allt att rädda ditt liv och det känns skönt ha det bäst i himlen min fina älskar dig puss & kram Delicia

Inga kommentarer: