fredag 3 augusti 2012

Fredag !!

Börjar redan få jobb ångest semestern lider mot sitt slut vill inte vill inte ett år till att vänta tills man får så där lång ledigt , jag har inte alls gjort så mycket som jag ville göra under min semester med ändå gjort en hel del så lite nöjd borde jag vara och semester är ju till för att vila upp sig och det har jag oxå gjort . Imorgon skall vi till Helsingör med Zack´s tjejs familj  skall bli skoj men har minsann inte mycket pengar att röra mig med men vi skall låna lite jojo kort så att det inte behöver kosta så mycket det skall nog gå bra ..

Hej min Lars igår kollade jag efter jobb hela dagen men frågan är vad vill jag göra ??? kan nog inte svara på det riktigt vården låter ju lockande men jag har inte jobbat som USK på 13 år så är nog inte så lätt att få jobb som det jaja när min dör öppnas är det dax för mig att gå vidare med mitt liv , älskar dig och saknar dig som attan din D

Inga kommentarer: