torsdag 23 augusti 2012

Snart Helg !!



Idag är det torsdag och trött som attan som vanligt men jag får väll hoppas att dagen går snabbt kl 10 träff med SSK på psyk känner mig ganska stabil och vi bestämde att jag skall träffa läkaren i December sen e jag redo att stå på egna ben och det känns skönt tänk jag som inte ville till psyk trodde att jag skulle reda detta själv och det visade sig vara en sån super viktig del av mitt liv . 
Efter Jobbet till Maxi handlade lite och hämtade min medicin på Apoteket grubblar om framtiden jag vet att allt kommer att bli bra känner mig stark och positiv men lite oro finns där någonstans nytt jobb är ett måste som är så synd jag trivs och har jätte fina arbetskamrater men glädjen finns inte mer och jag orkar inte längre kämpa jag har kämpat i 6 år och blir lika besviken varje gång så nu måste jag börja bruka allvar på den fronten .

Hej min fina man hoppas att du har det bra önskar att du var här älskar dig din D

Inga kommentarer: