fredag 17 augusti 2012

Underbar Fredag !!

Jobba kväll 8:45 - 17:00 ganska pigg i ett par minuter sen minsann börjar svettningar trodde att jag var på väg att må bättre men där hade jag fel sjukhus sen infattning dagen gick snabbt förbi tack god gud och gött skulle det bli att komma hem och lägga sig , imorgon blir det soptippen igen och i helgen skall vi försöka fixa färdigt trädgårds projektet och fixa stuprören fick ifrån min snälla granne som bytte ut sina till annan färg och det tackar vi för hushålls kassan är på sparlåga .
När jag kom hem då hade Zack damsugat upp och nere sen tömt diskmaskinen Hannah målade staketet underbara barn det tackar jag för och lille Joel låg i sängen med feber så nu har han fått mina basillusker   så nu ligger han antagligen resten av helgen och vi får väll hoppas att han är pigg  till sin födelsedag på Måndag .

Miss you my man wish you were here love you lot´s Delicia
Personlig hälsning lite gulligt <3

Inga kommentarer: