lördag 4 augusti 2012

Helsingör t & r ................

Upp tidigt och iväg med tåget Helsingör på utflykt schemat idag Joel stannade hemma men ångrade sig när han såg att vi kom hem och hade haft trevligt , vi träffade Julia och hennes föräldrar på stationen vi skulle ha en trevlig dag fast pengar kassan är låg och det hade vi härlig lite stad fullt av folk och mys faktorn var på hög nivå öl, pizza och vatten slank ner och på väg hem lite blommor så klart och tugummi önskade Joel sig gott nu att vara hemma och skall bara skjutsa iväg Zack & Julia på lan sen skall inte denna kärringen göra något annat än glo på tv

Saknar dig min Lars visst var solrosorna vackra men minns så tunga de var som brud bukett <3


Här köpte jag mina underkläder till bröllopet minns du Monica ???
Rolig växt heter Zic zack !
Favorit blomman !!
Öl eller Vatten 
Härlig dag
Passande skylt 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi ja jag kommer ihåg Delicia!!!
Låter som ni haft en mysig dag på andra sidan sundet... Vi var där i tisdags. Mysigt med utflykt!
Ha det gott min vän!

Anonym sa...

Jag glömde ju skriva att det var jag som skrev.... :)
(Förlåt att jag är dålig på att kommentera... Har försökt vid något tillfälle men det har inte kommit upp.. Vet inte vad jag gjort för fel... Men nu verkar det funka... :).)

Ha det gott!
Kram från Monica