måndag 6 augusti 2012

Earthquake!!

Så ja somnade om tycke att det var lite tidigt att gå upp vid kl 6 men nästa vecka är det dax fy fy fy vill inte men idag vände jag på mig och somnade om väldigt länge och det var ok ser jag för att jobba i trädgården väder är det inte idag , det var tydligen jordbävning imorse när vi sov som bäst sista gången det var jordbävning minns jag det så väll Lars och jag vaknade upp och trodde hela huset skulle braka otroligt högt ljud som var över lika snabbt som den dök upp . Brottning på schemat idag igen hoppas att det går bättre för Johan idag än var det gjorde för Robert igår , vi hejar på dig Johan .

Hej min Lars drömde om dig inatt men minns inte den alls jag antar att du är i London idag med och kollar in Johan jag minns för länge sen när vi hade varit på fest kom hem runda under fötterna Johan och hans dåvarande tjej var hemma hos oss de hjälpte Hannah passa pojkarna då ville du brottas med denna bjässen som han var redan då hahaha han hade knäckt dig på mitten och den grabben skall nu brottas i 120 kg klassen i OS lite läckert ... Saknar dig min Lars ha en bra dag idag puss & kram din D

Inga kommentarer: