tisdag 21 augusti 2012

Tröttaste Tisdagen !!



Undrar om jag någonsin bli vrål pigg igen eller om det är åldern eller bara att inse att det inte kommer att hända deppressionen  i sig har varit så tröttsam och verkligen knäckt mig på alla sätt och nu börjar jag till och med känna mig lycklig inom bords och bara jag får denna operation som kan jag nog inte känna mig lyckligare vill bara orka mer men det kommer kanske med vikt minskning . Men vi måste börja vända på dygnet lång härlig semester har satt sina spår en lång och knasig dag på jobbet ny dator system plocka och packa , packa och packa livs  som innebär gluten pasta , näringsdrycker och sondmat som aldrig tog slut svetten lackade och jag längtade hem så att jag kunde hoppa i duschen och lägga mig men nej måste packa Joel skall med klassen på övernattnings utflykt med klassen . 

RIP Kjell vi hade en tyst minut för dig idag så synd att ditt liv skulle sluta så här du längtade så att gå i pension och nu 5 månader senare är du död skönt att du slapp lida länge kärlek & ljus till din familj och ha det bäst i himlen kram D

Hej min kärlek hade du en fin födelsedag ??? Jag drömmer om dig ofta och inatt var vi på Ikea och gick och gick du hade nog fått dina organ för att gå långa sträckor har du inte kunnat göra på många år och jag minns nästan inte dig som frisk vilket är sorgligt som besök mig gärna fler gånger så kan vi ta en härlig promenad vid havet låter väll bra <3 Love you 4 ever my love din Delicia

Inga kommentarer: