onsdag 30 januari 2013

3 weeks 2 day

tre veckor sen min op har varit ganska tufft kan inte säga att det har varit skit enkelt men alla upplever detta anorlunda att inte kunna svälja min mat har varit otroligt svårt och mycket jobbigt psykiskt nästa rädd att testa igen men har tvingat mig själv gång på gång , igår åt jag 2 ggr utan att behöva spy eller få upp det så framåt går det skall med P till Bishops Arms på Fredag då hade det varit lite trevligt att kunna äta en måltid, börjar jobba nästa vecka fattar inte hur en månad kan bara försvinna så snabbt och då måste jag verkligen planera min måltider och den 6e skall jag på kurs i Malmö oxå en del planering inför detta men det skall jag fixa bara glad att detta är gjort nu skall jag bara fatta hur min nya kropp fungerar.
Att somna om efter barnen drar till skolan är rätt så gott och har blivit en vana hur skall jag nu orka jobba i ett tempo som alltid skall höjas av ledningen vi är människor och inga robotar vår tempo styrs av hur vi mår för dagen och vad som händer i våra liv börjar mer och mer se detta som bull shit och vill verkligen bli uppskattad på en arbetsplats för den jag är istället kommer det någonsin att hända tänk om var ekonomiskt oberoende och inte behöva vara beroende av en arbetsplats för sitt uppehälle drömma går ju !!!!!!! Så ja alla underbara skall nu njuta av mina sista dagar av att vara hemma och göra absolut ingenting ha en fantastiskt dag kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: