tisdag 22 januari 2013

Underbara Tisdag !!

Lite jobbigt att vakna imorse hade lite svårt att somna igår kväll tänkte alldeles för mycket på allt och inget och resulterade att jag var vaken till en bra bit över två får nog ta min sömntablett inatt viktigt med sömn jag kan bli ganska sjuk utan det och det vill jag inte nu när jag mår lite bättre efter denna operation har varit en liten pärs mycket svårt att äta 6 ggr om dagen 4 fungerar bättre för mig men kroppen fixar inte det måste ha mer mat nu skiter jag i att gå ner vill inte få såna blodsocker fall igen extremt otäckt men visst har jag gått ner och det är inte lite vägde in på vårdcentralen 92 kg och nu väger jag 75 kg så lite kul är det att se sig själv i spegeln . Idag skall jag till Nettan och dricka kaffe sen mot Höör och älsklingen för en liten lunch date sen till city gross och handla fylla frysen lite så en heldag iväg kan ju bli spännande måste sköta maten mm det kan ju bli en bra test får ta med mig lite protein yougurt och dryck så att jag inte dimper . Längtar att träffa P saknar så när han inte finns hos mig och det finns banne mig inget mysigare än att krypa upp i en härlig värmande famn .. Jag är så tacksam för allt fint jag har jag kan lätt bli bortskämd med all lycka och kärlek jag känner i min kropp bubblande glad alltid underbart , härligt och enbart vackert jag är en lyckligt lottad kvinna ha en fin dag alla underbara kärlek & ljus Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en liten go kicka som dök upp idag :)

Hela ansiktet full av smileys. Hår som blänkte o glädjen, jag säger bara: GLÄDJEN DU HAR O DELAR MED DIG, MAJ GADD!

Köpte en tiny semla till lilla kickan men den förblev ett ögongodis. Inte mycket som tas emot i den lilla kroppen längre.

Du é verkligen på väg mot nya mål så: -STAY STRONG AL ALONG :)

Nettan