torsdag 10 januari 2013

Dagen efter GBP...

Jag grät när jag la mig på operations bordet otroligt rädd men de tog han om mig och lovade att jag skulle vakna igen . Vaknade på uppvaket där en sköterska säger nu får du dra långa djupa andetag maskinen protesterade hej villt . Helt otroligt så bra detta har gått knappt någon smärta men om jag skall klaga har jag skit ont i mina axlar . Idag blir det dusch frukost och genom gång med dietist och sjuksköterska sen blir det hemgång . Härligt skall det bli saknar hemmet fast mina äldre ungdomar bråkade som attan med varandra fick sms efter sms herre Gud jag är borta i 24 timmar skärp er lille Joel skickade bild på Affe och sa att de saknade mig lite roligare att få en sån hälsning . Mina lila stöd strumpor har varit en hitt här alla tyckte att de var fina och det är de tack finaste Mr P längtar efter dig ..

Tack Lars för att du tog hand om mig igår känns tryggt att ha dig som skydds ängel XOXO Delicia

Färdig för OP


finaste stöd strumpor ifrån min Älskade 


lite små hål 


lite dropp


Paracetamol


blodtrycks koll 

Inga kommentarer: