onsdag 2 januari 2013

Day One !!!!!

Började nya året med att försova mig händer inte ofta så det kan jag ju bjuda på hahaha!! men det tog halva dagen innan jag vaknade ur min dvala så jobbigt att försova sig och det kommer inte att hända på ett bra tag kan jag lova .. Idag börjar jag flyta endast flytande kost innan op jag äter egentligen inte så mycket så detta kommer att gå galant ( trodde jag ) jag var vrål hungrig strax efter lunch ,försökte ännu en gång att besiktiga min bil stängt 15.50 vad e detta ??? då får jag dit innan jobbet imorgon så att jag kan ha en körklar bil ....körde till Maxi och tänkte att mina mediciner skulle vara på plats men det var de inte kanske imorgon får kolla upp detta annars bara två dagar kvar att jobba sen har jag semester sen kommer jag att vara sjukskriven en månad detta kommer att bli bra jag är övertygad att detta kommer att passa mig bra .... Jag får gå lägga mig tidigt så att jag inte försover mig igen fortsätta drömma där det plötsligt slutade i morse när min chef ringde love my dreams about you my lovley Mr P <3<3<3

Photo: Breakfast ,lunch & dinner bottoms up
Breakfast ,lunch & dinner bottoms up
Hej min Lars ha det så bra du bara kan ha det i himlen xoxo Delicia

Inga kommentarer: