måndag 21 januari 2013

Monday monday ..........

Vaknade vid sju tiden och väckte Joel åt lite frukost sen somnade jag minsann om gott nu måste jag upp o hoppa plocka lite i röran och vänta på att de skall komma och göra intervjun vet inte riktigt vad jag skall ha på mig men men det skall ju inte spela någon roll ser nog bättre ut i tidningen nu har gått ner en del och ser mycket fräschare ut men det klart snart 2 år har gått sen Lars död och då har jag kommit en bra bit på vägen tack och lov för att det var ingen trevlig plats att vara på mörk depression ingen höjdare och ibland känns det märkligt att jag känner mig helt tvärt emot idag Kär, galen , lyckligt och älskar verkligen allt givet ger mig medvind är en fantastiskt upplevelse efter så många år av motvind ..
Miss you my sweet P when you are not here thank you my love for bringing joy and love in my life hugs & kisses Delicia

Hej min ängel ha en bra dag i himlen xoxo D

Inga kommentarer: