fredag 11 januari 2013

Friday 2 days after GBP !!



Kom hem igår kändes mycket skönt lite orolig kommer jag klara mig själv ??? Klart jag gör Zack och Joel stack till Kvantum köpte lite mat till mig låglaktos varor och lite kelda soppor de mötte Åsa på kvantum så det var ju bra att hon hjälpte grabbarna hitta tack Åsa ...somnade lite på  sen eftermiddagen en timme var så ap trött vaknade vid 19 tiden äta , äta 1,5 dl i timmen så vi gör inte mycket annat än att äter och skall helst dricka / äta 2 liter om dagen blir lite svårt att lämna huset nu dessa dagar ... Nu är det helg skönt det betyder besök av en underbar P som jag har saknat så otroligt mycket skall bli gott att krypa upp i hans famn och kramas härligt , underbart , vackert är mitt liv tackar jag för än än gång för allt underbart som är i mitt liv <3<3<3
Nu skall jag vila lite fast jag är pigg så är det bara 2 dagar sen jag gjorde en jätte operation otroligt hur pigg man kan vara trotts detta stora ingreppet och ingen smärta i mina axlar gud så skönt lite öm i magen är allt efter jag har vilat lite så kanske mot Maxi måste ladda med mat och kanske minsann en tripp till DA på en kaffe ..
Imorgon åker fina Moa hem efter sin lungtransplantation helt otroligt så glad jag är att detta har fungerat så bra söta Moa jag kommer och hälsar på har en lite påse till dig som jag skulle ha lämnat i höstas tokigt lat har jag varit vi ses kram Delicia

Inga kommentarer: