fredag 18 januari 2013

Wonderful Friday !!


Igår ringde Natalja ifrån Lund vi pratade om hur veckan har gått jag berättade om hur det hade gått för mig och hon var ganska brydd jag har gått ner för mycket och skall nu börja helt med pure och försöka få tillbaka energin jag har gått ner 4 kg på dessa dagar och får verkligen inte fortsätta i samma hastighet som denna veckan , igår kände jag nästan att jag hade ångrat att jag har gjort detta fast det är bara nu när jag har det så jobbigt att äta mm jag hoppas och ber att detta var ett bra val för mig .. Så ja nu är det Fredag och jag skall strax klä på mig och iväg till VC och få bort dessa klamrar i min mage sen handla lite på Maxi och försöka hitta på något gott att äta ikväll får fint besök idag gissa om jag längtar oja det gör jag jag är så upp över öronen i denna personen och älskar verkligen dessa underbara jobbiga känslor .. Jag önskar alla underbara människor en fantastiskt Fredag och hoppas och ber att livet är snällt mot er kärlek & ljus till er alla puss & kram Delicia

Inga kommentarer: