tisdag 1 januari 2013

A brand new year !!!

var uppe sen inatt väntade på att Zack skulle ringa så att jag kunde hämta honom 00.30 samtal han skulle sova över och då kunde jag äntligen gå och lägga mig . Min P somnade tidigt i soffan en go nyårs puss sen somnade han igen och jag gick ut och tittade på alla smällarna som grannarna hade att visa upp alltid lika vackert på Svartmannagatan stod på min trappa och log för mig själv lycklig och kär detta året börjar på bästa sättet och det kan bara bli bättre eller hur ??? tack universum för mitt lyckliga liv , vaka över oss och skydda oss ifrån trauma och sorg vi har alla i denna familj haft vår del och nu skall vi bara njuta av detta underbara liv som vi har framför oss ....

Mr P I am so in love with you I thank you 4 comming into my life and making it so much more fun se ya my love <3

Hej min Lars hoppas att du hade en magiskt nyår fast jag vet att ni inte firar men om ni fira i himlen hoppas att du har massor av vackra kvinnor , snabba bilar och allt annat du gillade xoxo Delicia

RIP aunt Dot so sorry 2 hear that you no longer live hope that you´re last days in life were free from pain love you Delicia

Inga kommentarer: