lördag 19 januari 2013

Lovely feeling ...........................

Min kärlek har åkt och en vecka tills vi ses igen ganska bra att ha det så här fast man kan känna lite saknad flera ggr under veckan , igår pysslade P med att laga lite saker här hemma trevligt måste jag säga och jag tror att han gillar att pyssla lite. Jag , Joel och P satte oss vid köksbordet och skulle byta glaset på Joels iPhone som P hade beställt till oss men det blev bara baksidan lite för pille pill med framsidan så vi alla 3 bestämde att ge upp så nu har Joppe en ny vit baksida så fint det blev . Det här med att äta ja det är stora stora problem har hemskt svårt att svälja känns som om det krampar på något sätt och när det sker får jag lite panik och när det händer är man inte så sugen på att äta måst ringa till Lund på Måndag så nu blir det flytande igen yougurt och bär är gott än så länge hoppas verkligen att det inte är något som är snett =( . 

En härlig lugn har jag i min kropp , själ denna fina man är bara så underbar kan nog inte vara lyckligare än vad jag är och mitt mål är att ta en dag i sänder njuta och leva livet och älska varje sekund tänk inte på det som kan hända det kan ju fördärva så mycket . Love you Mr P thank you for being a part of my life love Delicia..

Hej Min ängel hoppas att allt är bra i himlen , vi har det bra på jorden xoxo Delicia

Inga kommentarer: