söndag 13 januari 2013

Sunday !!!

Alltid lika underbart att träffa min fina P jag full av känslor kanske denna operation som har gjort mig lite känslig jag är så kär och så rädd att förlora det vackra jag har vi har verkligen trevligt tillsammans varför vill jag bara ha mer ??? P är ungkarl och trivs med sitt liv och trivs med våra träffar fan jag trivs oxå med att vara ensam ibland och har oxå svårt att se mig själv gifta om mig jag vet inte om det är så att när Lars dog så trodde jag aldrig att jag skulle kunna känna mig hel igen denna underbara lite bad boy P gjorde mig hel läkte mina sår bums ibland känns det som om jag vill eller har så mycket att ge när jag kanske skall bara njuta av det vi ha lev för dagen planera inte bara njut för fullt av dessa träffar som har faktiskt utvecklats till en vacker kärleks historia det är lättare sagt än gjort kan jag säga frustrerad och full av hormoner galen och kär mycket händer mig just nu och jag har lite svårt att hantera . Min mens dök upp idag efter mer än 5 år försvunnen blev galet rädd när jag gick på toa trodde att jag hade kanske gått sönder sen tänkte ja just det som de snackade om kunde hända efter op kanske därför är jag så tokig ... I love you P and I know that you love me and that´s good enough 4 me love & light Delicia

Inga kommentarer: