tisdag 8 januari 2013

8/1 -2013 ........................................

Somnade gott igår innan elva vaknade för en stund sen upp med ungar som skall idag börja skolan efter 3 veckors ledighet och idag skall jag duscha 2 ggr i descutan och packa min väska till min långa färd till Lund imorgon jag är så nervös och jag vet att allt kommer att gå bra men jag utsätter ändå mig själv för en ganska stor ingrepp mot mitt kropp kommer att ta tåget till Lund imorgon skall vara på Bariatric center kl 12 och dagen efter lovade min vän Silvia att hämta mig men nu är ju hon sjuk och jag vet inte riktigt om hon kan komma Mr P sa att han kunde komma och hämta mig om inte Silvia kunde så vi får se vad som händer jag kanske till och med behöver ligga kvar en natt extra nej det skall jag inte !!! inga såna tankar .... Inget fusk idag bara flytande vet inte vad som flög i mig igår behövde tugga på mat och jag har inte gått upp i vikt och jag hoppas inte detta skulle vara problem på något sätt ,jag har gått ner 14 kilo sen invägning helt själv lite stolt men det har ju hjälpt till att jag har träffat min Mr P leva på kärlek är ju så mysigt .. så lycklig så tacksam att du finns i mitt liv fina man ...

Hej min Lars kommer till din grav idag skall ju tända ett ljus till dig , jag vet att du njuter i himlen att mitt liv bara flyter på och att jag har det bra jag har inte glömt dig fast jag har träffat en ny kärlek du sa själv att du ville att jag skulle gå vidare med mitt liv trodde aldrig på att det skulle hända , P är en snäll man och vi trivs i varandras sällskap barnen tycker om honom men du är ej glömd ha det bäst i himlen fina man xoxo Delicia

Inga kommentarer: