söndag 6 januari 2013

Nice ass!!!

Uppe tidigt hungrig snart är detta över på Onsdag är det op och jag ser faktist fram emot detta fast jag tvivlar en del oxå det där med hunger framkallar alla sorters känslor igår bölade jag av total lycka min vän Silvia blev lite snopen och förklarade när tårarna sprutade ur mina ögon att jag är inte ledsen jag är lycklig . Mitt liv är så bra så fint det kan bli och ibland kan jag undra när denna bubbla kommer att brista eller jag kanske har haft min livs ranson av olycka och nu är det bara lycka och tur min väg . Min fina Mr P kommer idag han är så underbar och jag är så lycklig att han finns i mitt liv jag är upp över öronen kär på riktig och detta var jag inte beredd på kan jag säga och nu längtar jag tills varje träff med finaste hoppas att denna känslan vara länge ....

Dag 5 utan fast föda 79 kg på vågen och jag hade lätt kunnat käka en pizza slice utan tvekan men nej kaffe och annat på mat schema idag , köpte för ett år sen ett par snygga tights srl 42 de passade aldrig Hannah hade dem ett tag och igår fick jag dem på mig lycka och tänk när stl 36 passar härligt , igår kollade jag mitt arsle i spegeln hela dagen jag vet att det låte helt sjuk men shit det börjar nu lika något . Damn babe you have a nice ass !!!!! hahahaha 

Hej min Lars hoppas att du har det bra i himlen saknar gör vi alltid xoxo Delicia

Inga kommentarer: