torsdag 17 januari 2013

Torsdag !!!



Vakna upp och det är Torsdag skönt eller spelar inte så mycket roll i och för sig när jag är hemma och sjuk skriven men det klart nu är jag en dag närmre träff med min älskade underbara längtar <3 Igår kväll ringde en Journalist ifrån en ganska känd damtidning och ville göra en intervju med mig angående min blogg lite läckert 1 år sen  Expressen hörde av sig så det är ju trevligt att jag kan fortfarande hittas på nätet men om jag skall förklara min sorg så är jag ett år längre i bearbetningen och mår betydligt bättre än vad jag gjorde förra året vid denna tiden men sorgen kan jag förklara det finns kvar i min själ men är ju nu hanterbar jag kan tänka på Lars utan att bryta ihop och kan till och med tycka att det är skönt att min älskade fick somna in och slippa allt detta plågande och är nu skönt att minnas allt bra och fint vi har varit med om och inte allt otäckt och det är extremt skönt måste jag säga . Idag skall jag försöka att komma till jobbet och äta lunch med mina kollegor var ute och gick en stund igår liten runda till Netto men blev kallsvettig och ville bara hem igen blev inte så mycket handling som jag trodde jag tycker att jag äter bättre vet inte riktigt vad det är med mig så idag skall jag göra en omelette och hoppas på att jag fixar en promenad till och från jobbet vilket är inte långt utan problem . Jag har trappat upp mina anti deppresiva efter ha ätit en liten dos i flera flera månader denna hormon omställning har varit lite kämpigt att gå igenom och jag har redan hjälp medel och vill INTE hamna i en depression igen så bättre att håla mig stabil än att dimpa . Jag är åter tacksam för allt jag har mitt liv är perfekt på alla sätt och jag är lycklig och kär i en härlig man som har verkligen hjälpt mig komma tillbaka till livet på alla sätt Tack P att du finns i mitt liv du betyder mycket för mig och jag vet att jag har berört dig , jag vet oxå att du inte läser min blogg men jag tackar dig för att du finns för mig här och nu Love Delicia ...

Inga kommentarer: