tisdag 10 maj 2011

Blodcentralen !!

Idag skrev jag in mig på blodcentralen har nog aldrig känt mig så nöjd som jag gjorde när jag gick därifrån tänk att en sån enkel donation kan rädda liv , men jag fick inte lämna nu på ett tag för att jag har en ny tatuering så 1/8 är det dax att lämna för första ggr och får bara göra det 3 ggr om året så alla som läser detta och kan skriv in er och rädda liv =) skall oxå skriva in mig i Tobias registret som är stamcellsgivare kan jag rädda liv så gör jag det .

Dagens goda gärning 

För 5 år sen idag började jag jobba på DistansApoteket känns ganska bra men jag vet nu att jag kommer inte vara där tills jag fyller 65 vi får se vad ödet har väntat för mig  jag är öppen för alla förslag men vill inte jobba kvällar , helger så det blir nog Apoteket ett tag till tror jag ..
Idag har vi på jobbet oxå hälsocertifierats och då bjöds det på god mat och dryck och Diplom delades ut ja en fin dag har det varit .
God Mat 
Jag saknar dig min underbara jag vill ha dig tillbaka men det går ju inte så orättvist att du fick lämna jorden du som älskade livet så hoppas att du har det bra i himlen din Delicia
och dricka

Inga kommentarer: