söndag 8 maj 2011

Home sweet home !!

Ja nu är jag äntligen hemma efter en lång härlig helg i Danmark resan gick bra snabbt ivägning perfekt sen kom vi till skolan jag vad skall man säga många ställen har vi sovit på men aldrig i en dusch så nu har vi gjort det oxå , Zack var hos sjukgynasten i torsdags han sa att om han fick ont efter sitt besök så skall han inte brottas och idrotts skada läkare skall kontaktas veckan där på ja lördag började bra Joel vann första förlorade andra sen 3e ledde han inte stort med låg före ja då i samband med en koppling bestämde han för att slå sin motståndare i magen vilket man INTE få göra det resulterade med ett rött kort jag kan bara säga skit oxå tränaren sa till Joel att gå be om ursäkt och det gjorde han och önskade killen lycka till i tävlingen sen sa han till mig att mamma jag får dålig energi av brottning jag vill ta en paus så det gör vi ... Zack där emot brottas så fint som vanligt lite slarv men hade han inte slarvat och haft så ont då hade han bara varit på topp ledsen kille grät ut sin smärta för sin onda axel och sin döda pappa såg riktigt hur han smärtade mina fina barn jag älskar er vi kommer tillbaka underbara ni nu tar vi en paus för att läka och plocka ihop våra trassliga liv annars har helgen varit bra och så gott att komma hem och slappa ett litet tag innan jag får ner i tvättstugan.
Ja Lars nu är vi hemma och du var inte hemma när vi kom hem =( saknaden är helt otrolig och även om vi fungerar så är livet så tråkigt utan dig min underbara älskade jag vet att du var med oss i Danmark kände din närvaro så starkt ibland , vi älskar dig djupt min underbara tack för att du har funnits i våra liv

sova i en dusch !!

1 kommentar:

Helena sa...

Kramar till er!