lördag 28 maj 2011

I am so sad today ....

Klockan ringde 07.30 idag skall Joel följa med BK Ore till Bakken 2 st stora bussar står pakerade utanför lokalen förra året var vi med hela familjen barnen hade vrål kul Lars och jag försökte ha det så gott vi kunde med vi var på 4D bio du tyckte att det var jätteroligt och pratade om det länge min lilla fina man vi fick gå i din takt småsmå steg dagen var trevlig men så påfrestande för din sköra kropp , idag kan jag säga att jag hade INTE fixat detta har en enorm ledsen dag på väg hem körde jag till din grav min fina blommorna från förra helgen såg fortfarande fina ut så jag lät dem vara kvar .
Detta skulle inte hända oss Lars vår kärlek var starkast i världen och döden kom och stal dig ifrån mig och jag förtvivlat försöker få ihop alla bitar och brustna hjärtan vår fina familj har , saknaden är nu så grym att jag kan faktist inte förklara i ord i en blogg fast det borde kanske vara enklare för varje dag som går utan dig men nu börjar alla minnen som har varit så suddiga bli klara .
Idag har jag många måsten städa tillhör alltid en av dem men skulle isolera uterummet så att jag kan kasta det som inte behövs skulle köra till soptippen men det skiter jag i och få kanske göra det nästa helg och det har jag nu sagt i 3 månader , det är lite svårt att tänka sig att det är 4 månader sen du dog ,5 månader sen jag pratade med dig 9 månader sen jag sov i samma säng som dig och dagarna tickar iväg tills en dag då man inte minns mer såna små saker som för mig är stora nu ,vårt liv går vidare utan dig fysiskt  i den kommer vi någonsin repa oss ifrån denna trauman ??? idag känns det svårt att se imorgon kanske det känns lättare denna berg och dal resan av känslor är min vardag ,nej om man skulle ta och kränga lite choklad och annat gott det är ju lördag och skåpen är fyllda av mumms ,gosa lite med Affe sen iväg till alla mina måsten kärlek till er alla ha en go Lördag <3

Bakken 2010

Inga kommentarer: