söndag 22 maj 2011

Tjej Milen

Mycket omoteverad till denna tillställning iår men jag släpade med mig Hannah hon tog Fias plats för att hon fick ont i knäet , uppvärmning sen iväg kl 10:00 det var inte så jobbigt iår av någon konstig andedning jag träffade trevligt folk pratade lite om Lars och vad vi hade gått igenom sen fick jag jogga ifatt det jag hade förlorat när jag minglade sen var målet nära Hannah var långt före mig ett tag men sen fick hon ont i ljumskar , benen, tårna ja överallt så kom jag ifatt henne då gick vi sista biten ihop och sprang i mål tillsammans på 1:41 kändes så gott och en dag kommer jag att springa denna lopp skall skriva det på min måste göra lista innan jag dör springa tjejmilen =)

Efter allt tog vi en traditionell kaffe sen till kyrkogården lämnade lite rosor till Lars och en röd fin till dig Stefan <3 hoppas att ni har det bra i himlen Miss you babe <3
gott!!

Inga kommentarer: