söndag 1 maj 2011

1.a Maj Välkommen.....

Grattis min fina Zack 15 år du fyller idag , din pappas första son minns lyckan i hans ögon som det var igår åhhh vad pappa älskar  dig och önskade att han var hos dig idag med det är han på sitt sätt,Lars var i alla fall på fest igår med oss och rockade nog röv av alla på dansgolvet ,jag hade så underbart roligt igår dansade som en tonåring och har minsann träningsvärk idag hahahaha!!!men sen sköljde sorgen över mig som bara den och nej det var inte spriten gud vad jag saknar dig är så ofattbart att du inte finns.
Som sagt detta var det roligaste party jag har varit på på mycket länge underbar mat , dricka ,musik och sällskap tack för en fantastiskt kväll/natt av underhållning ...
Vår tradition på första Maj är brunch  i Hembyggs parken med kakbuffe´ sen kolla vi på spelning men iår blir det inte som vi brukar göra Zack födelsdags grisen är inte hemma , Lars inte heller hemma och Nicklas som spelar i parken inte heller hemma så iår blir det inte som vi brukar göra . Skall nu hoppa i duschen sen köra syster till stationen hon skall nu tillbaka till Stockholm tack för att du finns fina syster vad hade jag gjort utan dig du är min ända familj jag har kvar förutom mina barn såklart love you
                 

Inga kommentarer: