tisdag 17 maj 2011

Shity Day !!

Jobba,jobba inte mycket nytt Hannah var där 2a dagen idag och imorgon är det första dagen själv hoppas hoppas att det kommer gå bra kom själv ihåg första turen själv gud så rädd man var och vi skall inte tala om första obrutna kylkedjan men men alla har vi varit nya på ett jobb ,jag kommer ihåg inom vården det tog över en timme första morgontvätt på en patient så då tänkte jag skall jag hålla på i denna farten kommer de upp lagom till lunch !!!!! köra Hannah och cyckel till hennes 2 a jobb som hon inte har så länge till sen till Netto handla mötte en mamma ifrån Joels klass hon säger att jag skall hämta kakor som Joel skall sälja tänkte Fa...Helv...Jäv....Ski....jag vill inte och Joel vill inte och är det lönt om klassen har haft dem i 2 veckor och hela jä... gatan redan köpt av andra flitiga ungar i klassen jag hade hellre betalt 1000 kr för att slippa allt klass skit ungarna bryr sig inte , men många ordentliga föräldrar har så jätte mycket fritid över och det är jätteviktigt att barnen lär sig att sälja för att få ihop till sina klassresor Bullshit!!! de lär sig nog med tiden att man måste jobba och slita röven av sig om de skall göra någonting här i livet ja ja dosen av negativ energi har nu kommit ut hoppas jag orkar inte vara en bitter fitta längre men egentligen är jag bara så jä... ledsen hade helst velat bara skruva tillbaka tiden och en så där 10-15 år och fått tillbaka min friska man, min underbara liv med min goa man och barn  och jag leva lyckligt i resten av våra liv  The End !!!!
Förbannade kakor !!!
Skicka en kommentar