tisdag 17 maj 2011

Shity Day !!

Jobba,jobba inte mycket nytt Hannah var där 2a dagen idag och imorgon är det första dagen själv hoppas hoppas att det kommer gå bra kom själv ihåg första turen själv gud så rädd man var och vi skall inte tala om första obrutna kylkedjan men men alla har vi varit nya på ett jobb ,jag kommer ihåg inom vården det tog över en timme första morgontvätt på en patient så då tänkte jag skall jag hålla på i denna farten kommer de upp lagom till lunch !!!!! köra Hannah och cyckel till hennes 2 a jobb som hon inte har så länge till sen till Netto handla mötte en mamma ifrån Joels klass hon säger att jag skall hämta kakor som Joel skall sälja tänkte Fa...Helv...Jäv....Ski....jag vill inte och Joel vill inte och är det lönt om klassen har haft dem i 2 veckor och hela jä... gatan redan köpt av andra flitiga ungar i klassen jag hade hellre betalt 1000 kr för att slippa allt klass skit ungarna bryr sig inte , men många ordentliga föräldrar har så jätte mycket fritid över och det är jätteviktigt att barnen lär sig att sälja för att få ihop till sina klassresor Bullshit!!! de lär sig nog med tiden att man måste jobba och slita röven av sig om de skall göra någonting här i livet ja ja dosen av negativ energi har nu kommit ut hoppas jag orkar inte vara en bitter fitta längre men egentligen är jag bara så jä... ledsen hade helst velat bara skruva tillbaka tiden och en så där 10-15 år och fått tillbaka min friska man, min underbara liv med min goa man och barn  och jag leva lyckligt i resten av våra liv  The End !!!!
Förbannade kakor !!!

4 kommentarer:

HannahCathrinRene sa...

Älskar dig mamma <3

Delicia sa...

love u 2 kido !!!

Anonym sa...

hej å hå här var det ord och inga visor men vet precis hur du känner. VI har sålt dessa förbannade kolor, säger jag, för hockeyn och jag tyckte oxå att de var svårsålda och Phille lessnade när han fick så många nej så vår släkt har ibland förbarmat sig och köpt men de är säkert oxå trötta på allt våra grabbar jämt ska sälja. Vissa tycker det är superlättsålt.


Sist gjorde vi en egen "kupp" med kolorna. Jag bad Philip sälja dem för ett lägre pris så la jag till mellanskillnaden så blev vi av med dem och så bara betalade vi skiten. Tycker att man ska fråga föräldrarna först om det är ok och inte bara barnen. Alla barn säger säkert JA men så blir det som du säger att många bor i samma område och frågar samma grannar om och om igen...
Man vet ju själv hur det är när det ringer på dörrn och hur ofta har man kontanter hemma att köpa för.
Säger som du, säg en summa vi ska betala och så är det över. Eller låt dem göra nåt annat. Räfsa löv hos folk, klippa gräs och sånt som vi gjorde, minns du det? Operation dagsverke - vi hjälpte människor med lite sysslor och då betalade de gärna en slant, speciellt äldre som hade svårt för tex fönsterputs, gräsklipp och räfs. Eller stå på marknad och sälja så får kunden komma till dem som säljer och inte knacka dörr. Vår familj hatar att knacka dörr - alla! Vi har väl tyvärr överfört det till våra barn eftersom vi själva inte gillar det!

jag önskar dig stort lycka till i alla fall och DU - be om hjälp. Ni har väl haft det tufft så lite överseende med er kunde väl klassen/lärarna ha att ni inte behöver göra lika mycket!

Kram
Carina

Gitt sa...

Hej, Ja, dessa kakor. Tur mina barnen är stora nu. Kommer inom och köper en
Kram Gitt