fredag 27 maj 2011

Boka Hotell !!

Fredag ljuv musik i mina öron skönt att denna dagen är slut efter jobbet direkt till Team Sportia köpa nya jogging skor behöver nya skall ju börja försöka jogga ja jag vet men jag sa försöka . Boka hotell i Göteborg var inte så lätt som jag trodde just när vi skall dit är det ju World Transplant Games 2011 och det kommer massor av transplaterade ifrån hela världen och ha OS det skall bli så kul att se ,alla billiga hotell är slut så bara de dyra kvar så nästan 5000 kr för 3 nätter får det nog bli landtinget skulle betala 1 natt och tågresan t/r sen blir det mat och inträden och spårvagn så 10 000 en helg i Göteborg kommer det nog att kosta ja men denna cirkel skall ju slutas skall bli så skoj att träffa alla igen har ju saknat er så mycket ,imorgon blir det Bakken för Joel jag stannar hemma och isolerar färdigt uterummet så att den kan kanske bli färdig kommer bli så fint målas vit och ha fina gardiner så synd att vi inte hann mysa i vårt uterum min finaste du längtade så till ditt uterum nä jag pallar inte skriva mer så slut i rutan ha en härlig fredag alla underbara

Foto av Scandic Crown, Göteborg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va snygg sko!!! Ser skön ut oxå =)
Ja man skulle kanske införskaffa sig ett par sådana & haka på dig i jogging spåret. Önskar er familj en skön helg <3. Kramar Milla

Delicia sa...

tack fina du <3