söndag 15 maj 2011

Sunday Morning !!

Ja idag vaknade lite normal tid och lika många måsten klippa gräset, tvätta, damsuga , skura golv ,vika och dela ut tvätten sen blir det film och mys det kan jag lova . Jobba imorgon sen är det Core skall bli kul tror jag , tror oxå på träningsvärk på Tisdag ,hoppas denna dag blir lättare dessa tunga känslor utmattar mig orkar inte så mycket mer än att sakna och det är väldigt tungt speciellt om man har ett helt hus att städa,plocka och hålla i ordning ..
Hannah börjar på mitt jobb imorgon så roligt det skall bli för henne att få ut lite pengar för att jobba är hon inte van vid förra månaden fick hon 200 kr och efter skatt blev det 160 skandal att det utsätter ungdommar för sånt slavlön fy säger jag bara ..även om alla klagar på lönen på Apoteket som kommer Hannah känna sig som en högavlönad vilken underbar känsla att ha ett jobb och pengar när man var i den åldern , fast när jag var i Hannah s ålder så var jag ensamstående mamma och hade just träffat min underbara Lars som visade mig vad innebörden av vad kärlek var , han hoppade in i pappa rollen direkt och var så duktig på sitt jobb som extra pappa och skötte rollen bättre än hennes biologiska , ja du älskade Lars du var min Gud och jag var din Gudinna  ingen kan älska som vi ,sen kom otäcka sjukdommen och krossade våra drömmar kvävde oss alla men mest av allt dig fina vackra man så tragiskt sätt att dö på så ledsen att det slutade vår saga det var inte så här det skulle sluta och själv står jag vet inte var jag skall börja ta tag i allt vilsen utan min underbara bredvid mig och visar vägen ... Love u my love din Delicia

Inga kommentarer: