måndag 16 maj 2011

Missing U !!

Jobba,jobba bra dag lagom flyt gillar när det är mycket att göra ,Hannah var med på jobbet idag hon skulle gå bredvid till hon har lärt sig duktig tjej hoppas nu att nu uppnår Apotekets krav på de stackars ungdomar men det gör du tjejen min =)
Core efter jobbet var lite nervös har aldrig gjort det förut men det fixade kärringen i alla fall de mesta bra träning svettig blev jag och garanterad träningsvärk imorgon sen när myslåten kom då brast jag Fan det går verkligen inte att hejda som en kran grät jag lite pinsamt jag vill helst ha min sorg här hemma men det går ju inte bestämma tyvärr saknaden efter dig kommer jag nog ha hela mitt liv min underbara varför skulle du lämna mig ?????? du förtjänade att leva att kunna andas vi längtade så att se andas med din nya vackra vänster lunga , jag förtjänar inte denna smärta som jag har.

 Man skall inte önska andra illa men min X hade kunnat lämna jorden istället han förtjänar verkligen inte att vakna på morgonen men som sagt det är ju inte jag som bestämmer men livet är som en boomerang så en dag kommer du att få tillbaka allt ont du har gjort och hoppas att det smärtar ditt äckel ..

Nyduschad i Jane Hellen insmord i cocos lotion och i min Zipperall laddar jag för att handla orkar inte men måste , tack för att jag kan andas , tack för mina vackra barn och mitt fina hus som min vackra har snickrat med kärlek måste vara tacksam för det lilla jag har men tycker att du valde fel man att dö kära Gud så e det bara  kram Delicia
Ljuvligt 

Inga kommentarer: