fredag 20 maj 2011

Jordens undergång !!!

Jobba , jobba lååååång dag hem snabbt måste blogg ju !! är lite beroende av detta nu sen shower and shave och iväg till Tyringe party med pinglorna skall bli så jätte kul , imorgon är det spådd att jorden skall gå under lite tråkigt kan jag tycka att det skulle bli jag har en del att göra innan man lämnar jorden har jag bestämt nu när Lars dog så ung så får jag sätta fart på livets härliga saker att göra innan det blir min tur men om vi nu skall dö imorgon så hinner jag kanske bara med 2 ikväll hahahaah!! nu skojar jag lite så ni som läser ta inte illa upp..

1 Springnota
2 Åka till Australien och klappa koala björnar
3 One night stand
4 Hälla en drink i huvudet på en skitstövel
5 Bli miljonär
6 Äga en splitt och ny bil
7 Att komma i en size 0 eller 36 får kanske duga
8 Hoppa Bungy Jump
9 Se Pink live
10 Find True Love Again
bara en del av min lista det finns ju sååå mycket man skall göra innan man trillar av pinnen jag tänker nu ha en underbar kväll om vi inte ses mer tack för allt love you all , and remember have fun you only live once !!!

1 kommentar:

Delicia sa...

jag hade en underbar kväll vrål packad och lycklig och inget på listan kan jag bocka för =) det tar vi nästan gång god natttt