torsdag 26 maj 2011

Juristen !!

Jobba,jobba sen iväg till juristen gå igenom bouppteckning innan den skulle skickas in pengar,pengar det är ju fan att hela livet skall styras av dessa jäv.... pengar hoppas och ber till högre makter att jag skall slippa denna konkurs skuld eller i alla fall hälften jag har ju fått en större summa pengar efter Lars död som jag hade hellre betalt av på mitt hus och inte till annat som inte ens berör mitt boende , jag kan oxå bara hoppas och be att jag kan bo kvar i huset och inte ha mer problem nu , jag vill bara leva i ro med mina barn är det så svårt ???????

Lite kul snart skall vi till älskade Göteborg träffa alla underbara som har haft hand om Lars både innan och efter transplantationen sen kolla på World Transplant Games , Träffa finaste Kattis Koordinator du är så bäst älskar dig för det vackra jobb ni gör och att ni finns kvar även efter Lars bortgång kärlek till dig <3 Jag skall oxå träffa en kille som har följt min blogg ifrån Buthan han skall vara med på WTG och har bytt en njure så min blogg har varit bra för många människor både i Sverige och runt om i värden kul att mitt helvete kan vara till någons hjälp skall oxå klämma in fina Maria så jag hoppas att 3 dagar i fina Göteborg räcker men det gör det ,konstigt att jag kan känna sån kärlek till denna stad där min man avled vi firade både Jul & Ny år där och levde under grymma omständigheter av stress och sorg och glädje , sorg , hopp , förtvivlan ,lycka alla känslor man kan uppleva upplevde jag i Göteborg

Inga kommentarer: