måndag 30 maj 2011

Manic Monday !!

Dagen har varit låång men är hemma ett litet tag innan vi skall till Vinslöv på sistsa brottar träning för säsongen skall bli rätt så skönt att det ät uppehåll faktist om inget annat så behöver den lille det .
Du är saknad min fina idag har varit tungt men lättade till fram åt dagen blev det lite bättre såna dagar kommer det att bli fler av det är bara att vänja sig vid det ,när jag tänker att jag aldrig mer kommer att se dig ,prata med dig då är det banne mig olidligt vi sa ju aldrig hejdå du ville prata innan de rullade iväg på transplatation men då sa jag mitt dumma nöt vi har hela livet på oss att prata du kanske ville något viktigt men du var ju hög på diverse läkemedel så att det hade nog inte kommit något vettigt ur dig och jag älskar dig sa vi båda till varandra så det var väll det viktigaste då som blev sagt , vi får väll se om du vill prata på seansen bara du och jag och ett medium som skall medla hoppas att du öppnar dig då för att vi alla vet att du kunde prata och gillade att göra det .Jag saknar dig min fina hoppas att du har det fint i himlen massor av bilar och motor cyklar hälsa Pappa, Farmor , Sven och Marianne <3

Inga kommentarer: