torsdag 19 maj 2011

Stackars Zack !!!

Dagen började med besök hos sjukgymnasten med fina Zack han skadade sig för snart 2 månader sen på träningen och sedan dess tränat,tävlat varit hos 2 st massörer och nu hos sjukgynast killen har haft så ont så att när han andas in så smärtar det och har inte velat säga något för att bekymra sin mamma låter lite grann att han har sin pappas gener japp en massa övningar skulle han göra och han smärtade som bara den så han får INTE belasta på något sätt innan röntgen för att utesluta sprickor i axeln och jag bara led med min fina Zack hoppas nu att de kan fixa din onda axel,nacke och skuldra...
Segt på jobbet idag trött som en gris gick dagen sakta förbi sov inte mycket inatt fick besök och vi drack kaffe kl 21 igår kväll och det resulterade att jag fick räkna 500 000 får inatt det tog rätt så lång tid innan mina ögon slocknade skall jag säga så nu ligger jag i mina pyjamas kl 17:00 och tänker inte röra på röven förrän imorgon kl 06:15 så de så !!!!!
Varit på bolaget på middagen fest med pinglorna imorgon köpte en massa vackra flaskor som kommer att göra mig rund under fötterna det vet jag så jag kommer antagligen inte märka jordens undergång på Lördag och när jag vaknar så är bakis chips inhandlade så allt klart för helgens bus ..
Underbara Lisette har handlat läppglans till mig när hon var i USA at the 1 and only Victorias Secret tack så mycket ..
Jag vet att du ler från himlen när du ser din tokiga fru på jorden jag vet att du myser när jag är ute och har skoj med pinglorna och när jag tränar , jag skall leva livet och ha skoj Lars jag lovar dig men vissa dagar är tyngre än andra och det får det lov att vara Love You Delicia

Mumms!!!

Inga kommentarer: