torsdag 5 maj 2011

Vem tömmde blodbanken ???

http://svtplay.se/v/2410653/blodlagret_i_sodra_sverige_tomdes

Så fort jag hörde detta Tänkte jag på dig min älskling , du tömmde ju blodbanken och det var tidigare iår som du fick din lever /lunga och blodet forsade som bara den , jag frågade flera ggr om det kunde ta slut och då sa tjejerma att det fixar ifån andra landsting och om inte det räcker då går de via nyheterna , minns hur rädd jag var när de inte fick stopp på det , Anna Lindh tömmde Stockholms blodbank på 99 påsar , jag vet nu hur viktigt det är med att vara blodgivare på riktigt fy säger jag bara det var nog det värsta efter Transplantationen att du skulle blöda ihjäl att en kropp kunde göra det bara är helt otroligt och när jag säger att blod kan komma ifrån alla kropps hål då menar jag Alla , konstigt hur jag kunde glömma den trauma men när jag hörde det igen då blir allt som det hände igår ...Jag kan bara undra om det var du och det var det säkert .. Tack alla underbara blodgivare kan jag bara säga kärlek till er , jag skall nu oxå bli blodgivare det är ju oxå en donation och en mycket viktig sådan <3
 

Inga kommentarer: