fredag 13 maj 2011

Fredag Kväll !!

Ja nu är det Fredag igen gud så skönt men jobbigt ensamt det är om helgerna denna veckan har varit tung utan 
dig min fina underbara kan bara hoppas och be att du har det bra i himlen , jag har det bra på jorden men var enda cell i min kropp längtar efter dig och hade gjort vad som helst att bara få hålla din hand, om jag kan känna sån här smärta så undrar jag hur barnen känner de säger inte så mycket men ser på deras beteende att de mår likadant .Hannah är iväg med Pebbles på Kulturhuset The Dimestor Junkies Release Fest och där skulle Dreggen vara hade varit kul att se honom have fun Hannah & Pebbles, Zack är med sina vänner de skulle sova i 

tält inatt han vill bara vara med grabbarna ha kul och glömma det som har hänt ,Joel spelar sin xbox så fort det 

finns en ledig stund men är nu i parken och busar med sina vänner ..

Och ensam hemma är jag och längtar efter min goding som jag aldrig mer få se ,imorgon skall vi göra fint vid 

graven ,till soptippen , köpa ogräsmedel och bark ja mitt liv är tråkigt utan dig min fina saknar så otroligt mycket 

Din Delicia 

Inga kommentarer: