fredag 17 februari 2012

Friday ..........Love It ...

Äntligen helg så underbart så glad jag är möte idag och en bonus vi får tra lala ... 5000 kr minus skatt tyvärr så 3500 kr som inte ingår i min hus budget då betyder det enbart mamma pengar och då planeras lite blommor till min half sleeve ... , ringde nyss H&M beställde lite varor nya säng kläder och lite nya tröjor till mig våren är på väg hoppas jag nu så att jag kan hoppa över stora vinter jackan och börjar med lite mysigare kläder . Jag mår så mycket bättre och ser nu fram att trappas upp till 75% och lite mer lön fast jag som jag har sagt innan hellre varit hemma med en lön men nu är jag beroende av att jobba tyvärr . Men i alla fall skönt att det går åt rätt håll så att jag kan se livet från en an annan perspektiv jag gillar det så länge det varar . Skall snart hoppa i bilen köra till maxi handla allt som behövs för helgen sen skall jag bara chilla som barnen säger och tvätta lite ja livet är bra kan jag bara säga hoppas att lite mer ork kommer min väg sen är det bra ...

Hej min Lars lycklig fortfarande efter vårt möte tack så mycket älskar dig så och kan bara önskar att vi kunde fortsätta våra liv tillsammans ha en härlig Fredag min goding love you 4 ever din Delicia

1 kommentar:

Therése L sa...

Härlig läsning här idag!! Skönt att du mår bra, det är du värd <3

Kram
Therése