söndag 5 februari 2012

Söndag !

Idag blir det inte mycket gjort som vanligt skall snart ta på mig massor av kläder sen ut i kylan och hämta hem killarna som har varit iväg sen igår kört 4 hjuling på isen sen avslutat med bad i kompisens inomhus pool härligt att de hittar på lite tillsammans ,jag vaknade som vanligt och börjar dagen med shit Lars du är död blir som en mini chock varje dag knasigt hur svårt det skall vara att banka in detta i min hjärna ,min fina man är död och kommer aldrig mer hem är ett svårt begrepp att fatta . Jag hoppas och ber att Zack inte har denna jävla sjukdom han ville själv ta blodprovet när vi var på VC och tog halsfluss prov hur kommer man som mamma hantera om ens  barn får en dödsdom skall senare testa Joel oxå kommer bli oroliga dagar till provsvaret kommer snälla snälla låt det bli bra besked .
Lille Zack skall oxå söka till gymnasiet denna veckan som kommer han skall minsann söka till USK linjen tyckte att det var jätte skoj att jobba inom vården ger så mycket att hjälpa andra sjuka ett yrke jag kan sakna ibland trotts att min Lars blev så felbehandlad här i Skåne måste jag poängtera i Göteborg gjorde de allt för att rätta till alla felen skåningar gjorde ,så lycka till min vackra son med allt jag är så stolt över dig . Hannah fyller år i veckan 23 år förra året firade vi inte henne på hennes dag valde jag gravplats till min man och var inte sen sugen att fira så iår skall hon iväg till vänner i Varberg och fira sen skall hon komma hem och ta tag i denna depression som oxå har drabbat henne hårt så även Hannah kan komma på fötterna efter hennes fars död som har på olika sätt knäckt denna familj men tillsammans är vi starka och kommer att fixa detta vad nu Universum har för planer för oss .

Så min fina man vi kämpar varje dag att gå vidare efter din död som har krossat oss alla vi börjar komma ifatt oss själva alla och är lite starkare för varje dag en stor ära har det varit att ha funnits i ditt liv , fött dina barn och vara vid din sida när du  lämnade  denna jord love you 4 ever din Delicia



Inga kommentarer: