lördag 11 februari 2012

Goa Lördag ....

Vaknade 8:30 av att katten slår mig i ansiktet hungrig vill inte gå upp vill sova lite till men lite senare då vaknar jag till av att han slår ner prylar ifrån sängbordet måste säga ganska klipskt sätt att få upp mamma trams Affe !!!!!! Hannah hade nog trevligt på sin fest så uppdateringen på Facebook ,idag skall jag gå ner till stan träffa goa Åsa fika och försöka hitta mig en kärra att dra efter mig när jag har handlat så att man slipper att bära ja jag vet att det är tant varning på såna men bättre att spara sin rygg ..
Jag tror att jag har drömt om Lars nu i morse kändes som om vi just hade träffats när jag vaknade låter tokigt men vet ej hur man skall kunna förklara annars men sen att vakna till liv och sen förstå att han är borta för 376 dagar sen .
Saknar dig min ängel önskar att du var här din för alltid Delicia

Lite nöjd med mig själv idag gick till stan fika med den bästa Åsa i hela världen sen vidare till Nisses hittade min nya fina rosa blommiga hjälpreda sen till Netto sen hem fixade disken , damsög ,städa kattlådan , och tvättar gud var kom den energi ifrån Me Like Alot .........och jag som hatar att gå men det skall vi ändra på nya vanor skall det bli ha en härlig helg alla vackra

Inga kommentarer: