måndag 20 februari 2012

Sportlov dag 1...

Idag skulle Hannah med till jobbet och resten av denna veckan pengar behövs i alla fickor bra att kunna hoppa in så här på loven då jag slutar kl 11:15 och Hannah jobbar tills 15:45 . Idag skall jag till min läkare (Grekiska Guden ) han är så förstående och duktig och nu skall jag öka min medicinering hoppas på bra resultat och det är ökad ork känner själv att jag mår mycket mycket bättre men vill även kunna orkar mer runt omkring mig , han har även fixat med försäkrings kassan så nu hoppas jag att det blir utbetalning snart ..   Lovade Hannah en god kaka och kaffe tills hon kommer hem så inom Netto och där hittade jag kanel bullar som är färdiga längder bara skära och gräddas Mmmmm det kan bli gott sen hittade jag lite till nya tillskottet till familjen Mini moster gull unge som kommer i Maj ja vi måste ju skämma bort henne/ honom nu börjar även jag att längta till det är dax ..

Jag skickade blommor till blogg kompisens familj jag minns hur trevligt det var när vi fick så mycket blommor efter Lars bortgång de har nu en jobbig tid framför sig så synd om  hennes fina barn och man men nu har de världens bästa skyddsängel som kommer att ta hand om dem kärlek & Ljus till er <3

Hej min fina man jag kan bara hoppas att du har det bra i himlen och tycker att din död var så INTE  i våra planeringar , nya organ i din kropp som direkt började fungera och ville bara att allt skulle gå på rätt håll men en blodförgiftning kom i vägen för alla våra planer för framtiden du är djupt saknad min älskling hälsa alla där uppe din för alltid Delicia


till mosters sötnos 



Inga kommentarer: