torsdag 16 februari 2012

Imorgon är det Fredag tjo ho.......

Inatt vaknade jag och skulle på toa ja nu börjar man bli gammal och får göra det ibland på natten  kl var 02:00 tittade mot soffbordet i vardagsrummet och såg en fantastiskt sken som försvann lika snabbt som jag såg den och visste direkt att det var min Lars men tvekade samtidigt om att jag kunde ha varit yrvaken och inbillat mig men nej jag såg vad jag såg och njuter för fullt Tack så mycket min älskade nu kan jag orka lite till ,vi brukar antingen drömma eller uppleva Lars ungefär samtidigt och igår sa Zack att han hade drömt om pappa de hade hoppat stuts matta och pratat han var frisk och såg ung och välmående ut Zack var lycklig av att träffa sin pappa i drömmarnas värld och det är många gånger så de kontaktar oss ifrån andra sidan .

Jobbat min halva dag idag så skönt att gå hem 11.15 tänk om man hade haft råd att jobba halva dagar men så länge jag inte har miljoner på banken kommer ju inte detta att hända lite synd kan jag tycka livet är ju så värdefullt och man spenderar mer tid på jobbet än sin familj mm det som är viktigt i livet .. ja livet ser ut så för alla ,men inte bara det dagarna blir stress fria hinner med att vila middag , tvätta ,laga mat , handla ja massor skall man jobba till fyra sen dessutom hinna med detta ..

Hej min vackra ängel tack för snabb visiten det ger mig energi , det gör ont att du inte finns med oss fysiskt så de andliga möten lever man för , tack för att du kämpade med näbbar och klor för att överleva för din familj du kommer att vara saknad i resten av våra liv . Love u 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: