fredag 3 februari 2012

Friiiiiiiday !!

Bästa dagen på hela veckan ja vad skall man säga längtar till det blir helg varje vecka inte klokt , har varit lite tokig på försäkringskassan som inte godkänner min sjukskrivning hoppas verkligen att min läkare kan ändra på deras beslut trams skall jag säga jag hade minsann inte varit kapabel att jobba efter mitt bryt innan Jul jag fungerade inte överhuvud taget orkade knappt borsta mina tänder och var så förlamad av sorg att min kropp visade jätte varningstecken .Jag mår mycket bättre idag 6 veckor senare mycket vila på dagarna , djup sömn på nätterna och mina små vita hjälp medel som hjälper mig till tusen jag kan nu hantera Lars död på ett helt annat sätt vilket jag är så tacksam för och jag är så glad att jag själv har insett att jag behövde ha hjälp och inte bara tuffa på tills jag rasade ordentligt , så försäkrings kassan snälla ändra ert beslut jag behöver dessa pengar som ni nekar mig ..
Helgen skall nu bestå av True Blood med min favorit vampyr Bill och massor av ta det lugnt och lite tvätt där i mellan

Hej min underbara vackra man jag saknar dig så och önskar bara att du aldrig blev sjuk , Zack har nu tagit blodprov och får svar nästa vecka lite läskigt kan jag säga hoppas och ber att han inte bär på denna gen men om det nu skulle visa sig då vet vi långt i förväg och forskningen går ju framåt för varje dag , jag vägrar att förlora mina barn till denna otäcka förbannade sjukdom som sakta kväver en till döds . Jag älskar dig för alltid din Delicia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att vänta på besked och sedan få det svart på vitt är tufft. Glömmer inte känslan när vi fick tjejernas besked. Mina/våra tankar är extra hos er i nästa vecka, och ber om att han ska slippa detta. Ljus och kramar till er alla. Anette

Delicia sa...

<3

Anonym sa...

Hej kära du
Att storebror f-kassan skall kunna ta sådana beslut att neka ersättning e inte klokt, hoppas av hela mitt hjärta att dom godkänner dig. Man har ju bekymmer ändå.
Att vänta på beslut e inte lätt håller tummar och tår för er att han inte bär på dessa elaka gener.
Ha det gott.
Kramar hjärta nov-10

Delicia sa...

<3 tack söta fina Anette och hjärta nov 2010 <3