lördag 4 februari 2012

Vad händer ....??

Idag fick jag samtal ifrån Windows kontoret i London lite skummt men jag pratade med dem de sa att min Windows behövde uppdateras och jag hade störriga virus ja hur vet de detta barnen skrek mamma gör inte detta de kommer att hacka din dator men jag gick med de kollade igenom min dator och tog bort allt som kunde göra skada och nu är den snabbare ja och nu hoppas jag inte att de har hackat min dator för utan min lilla laptop då fungerar inte jag lever rätt mycket på internet och har gjort det i ett par år nu jag har mer och mer blivit en person som sitter hellre inne framför tv och dator än att umgås med mina vänner orkar inte på samma sätt kanske också en baksida av depression vem vet ?? levde av skärmad i flera månader ifrån omvärlden när Lars var på sjukhus och min enda kominikation med omvärlden var Facebook , Bloggen och telefon det är ganska lätta att stanna i den fasen ser jag nu ett beroende ha det nu blivit men jag har inte så ont av detta i alla fall . Så nu är det bara att vänta och se om min dator har blivit hackad kanske skall byta diverse lösen ord till FB och bloggen vill ju verkligen inte att de skall fördärvas på något sätt .

Hej min man kan inte fatta att du är borta för alltid vi hade just börjat vårt liv kändes det som när denna jävla sjukdom kom och tog över , så orättvist att du snällaste manen på jorden fick plågas så hemskt kan jag må hemskt illa av idag efter all denna trauma som du fick gå igenom för att överleva och ändå ville livet annorlunda man kan ju tycka att du borde haft en chans att leva då , jag är tacksam ändå att läkarna gjorde allt för att ge dig en chans i alla fall vi kommer alltid att sakna dig och minnas dig med kärlek love u 4 ever din Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

facebook och mailen är ju det minsta problemet i ditt fall. inte helt omöjligt de installerat något som avläser koder osv o vips så kommer de inte på din internetbank o tar alla pengar, eller ser ditt kontokortsnummer när du betalar något på nätet.

lisette