söndag 26 februari 2012

Härlig Dag .....

Vaknade på fm lite trött Hannah kom hem kl 04:00 inatt och skulle berätta om hennes fantastiska afton från välgörenhetsgalan för Hjärt & Lung foden och jag var uppe sent och tittade på min box kalla fötter , började dagen med herre Gud så vackert väder borde kanske gå ut men som vanligt så känns det bättre att vara inomhus men något annat hände som inte har hänt på länge jag började städa lite här och lite där inte organiserat med skit samma jag har energi och frågar inte vart det kommer ifrån bytte säng kläder till mina nya vackra åh vad det blev fint älskar färg det gör mig lycklig och rosa & rött tillhör favoriterna , städa badrummet bort med alla basilusker och nya mattor på golvet , skura golven i köket detta gillar jag min ny funna energi Tack Universum för att ni än en gång svarat mig ..

Nya säng kläder


Badrums mattor 

Affe godkänner färgen 

Idag skänker jag Kärlek & Ljus till min nya vän som har sin årsdag idag jag känner djupt för dig denna dagen ,det är grymt att förlora sin livskamrat så grymt att ord inte kan beskriva puss & kram fina du vi ses snart love ya !!!

Och till dig min älskade att vara utan dig är så hemskt jag har känt xtra denna helgen en djupare sorg och saknad vi hade så mycket kvar i livet som vi skulle göras tillsammans men nu jag ensam får göra våra drömmar du är med mig överallt det känner jag och är så tacksam för att du finns vid min sida älskar dig för resten av mitt liv Delicia.

Snart !!







Inga kommentarer: