tisdag 21 februari 2012

Sportlov dag 2 ....

Inatt kom Joel in springande och sa mamma det bombar ute jag yrvaken sa till min upp skärrade son Joel du spelar för mycket krigs spel nu får du minsann gå och lägga dig somnade om och då även jag vaknade av en KABOOM !!!!!! flög upp ur sängen och tänkte va fa.... var det tittade ut och såg att det hade snöat en hel del sen såg jag fötter i snön och då kopplade jag att de hade kastat snöboll på rutan och det låter ju mer när man sover hahaha skit ungar ....... Idag fick jag en sms på frukosten kollade vem ifrån Försäkringskassan en sån har jag aldrig fått innan men blev ju glad min ersättning sätts in imorgon yey !! Tack för den FK .

Idag har jag ökat min dos av antid .... hoppas på ökad energi om ett par dagar har varit på depp sidan så länge så det skall bli gott att känna att jag orkar med hela dagen och inte bara tiden på jobbet och kanske börjar bli lite social igen ,som läget är nu är jag inte det och får peppa mig själv ett tag innan olika fester och samlingar som oxå har med depression att göra . Jag är så tacksam att det börjar gå åt rätt håll tack, tack, tack, tack såååå mycket för detta .. Skall nu ladda lite sen baka lite kanel bullar idag tills Hannah kommer hem .

Hej min finaste ängel jag älskar dig mer än vad ord kan beskrivas och saknar dig varje dag så svårt att fatta att vi inte kommer att ses förrän jag skulle dö och det är förhoppnings vis länge tills dess för att dö vill jag inte på många år synd att man inte kunde video chatta från himlen love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: