måndag 6 februari 2012

Taskig mamma eller ??

Hade just kommit till jobbet då ringer min telefon en trött till gjord Joel säger att han har ont i halsen och ryggen och kan inte gå till skolan nej he du det går jag inte på du sov halva förmiddagen igår sen mycket sent i sängen på kvällen jag tror att du är bara trött ,sånär jag kommer hem vid 11:30 ser jag att han har gått till skolan och då kan jag undersöka halsen vilket kan ju stämma för att Hannah & Zack hade hals problem förra veckan men jag tror mer på trötthet i detta fallet .. Infattningen idag rätt så skoj kan jag säga lite nytt är aldrig fel att prova på då blir det inte så enformigt på jobbet . Ringde nyss min läkare som skall skicka en komplitering av min sjukintyg så att jag kan få ut lite pengar när man samtidigt läser i aftonbladet att cancer sjuka tvingas jobba för att de blir nekad sjukpenning då är jag helt plötsligt inte så sjuk och hade nog klarat av att jobba men tänker lyda läkaren för utbränd vill jag inte bli .

Hej min underbara jag mår sämst av din död på morgonen just när jag har vaknat och inser att du är borta ganska jobbigt att det är så här men bättre en stund på morgonen än hela dagarna som innan , du var min gåva ifrån Universum som jag snällt fick lämna tillbaka älskar dig för alltid din Delicia














Inga kommentarer: